Re: OpenBSD release party

Floor Terra

Ik heb met Patryck wat plannen doorgesproken. Een BBQ lijkt ons heel goed te doen als het weer meezit.

Ons idee tot nu toe:
We zoeken een gezellig park in Amsterdam waar we mogen BBQ'en. Iedereen die komt neemt wat eten en drinken mee. Patryck kan een BBQ regelen. Bij slecht weer kunnen we altijd een cafe opzoeken.

Nu nog de vraag: "wanneer?".
Als we gaan BBQ'en is het prettig als we wat vroeger kunnen beginnen. Een zaterdag zou dan ideaal zijn. Een donderdag of vrijdag zijn ook mogelijk. Ik zal een aantal data opnoemen en dan kijken we wel of we gezamelijk op een datum komen.

Zaterdag 2 of 9 mei.
Vrijdag 1 of 8 mei.
Of donderdag 7 mei.

Groeten,

Floor

On Apr 3, 2009 9:31 AM, "De Buurman" <[hidden email]> wrote:

2009/4/2 chefren <[hidden email]>

> [...]

Is een BBQ in het Vondelpark geen optie als alternatief!?

mvg,

Patryck.

Re: OpenBSD release party

chefren
Kan zijn dat ik wat heb gemist kwa grote aantallen reacties.

Zullen we toch maar "gewoon":

> Of donderdag 7 mei.

Naar De Deugniet gaan?

18:00 daar om in de buurt te eten en 20:00 "de" borrel?

+++chefren

Re: OpenBSD release party

Otto Moerbeek
On Sun, May 03, 2009 at 11:33:07PM +0200, chefren wrote:

> [...]
>

> Zullen we toch maar "gewoon":

> Naar De Deugniet gaan?
>
> 18:00 daar om in de buurt te eten en 20:00 "de" borrel?

Misschien ben ik niet zo'n BBQ type...
Wat mij betreft is degniet OK. Alleen 18:00 ga ik niet hale, dus skip
mij voor het eten.

        -Otto

Re: OpenBSD release party

Floor Terra
2009/5/3 chefren <[hidden email]>:

> Kan zijn dat ik wat heb gemist kwa grote aantallen reacties.
>

> Zullen we toch maar "gewoon":

> Naar De Deugniet gaan?
>
> 18:00 daar om in de buurt te eten en 20:00 "de" borrel?

De BBQ gaat niet lukken denk ik.
Ik ga mee met eten en de borrel de de Deugniet.

Groeten,

Floor

--
Floor Terra <[hidden email]>
www: http://brobding.mine.nu/

Re: OpenBSD release party

De Buurman
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zal ik die dag bij de NLUUG vertoeven, anders zou ik graag een pintje komen nippen bij De Deugniet! Mezelf de kroeg uitslepen is nog altijd makkelijker dan een zware BBQ het park in smokkelen... ;)

Als d'r iets tussen komt zien jullie me nog verschijnen donderdag, zoniet: Veel plezier & tot de volgende keer!

Patryck.

--
Floor Terra <[hidden email]>
www: http://brobding.mine.nu/

Re: OpenBSD release party

Otto Moerbeek
Helaas, er is wat tussen gekomen, ik kan toch niet.

        -Otto