OpenCon and next..

ramrunner
hello . Molis gyrisa apo to opencon (itan fovera) .
anyway , proteina sta pedia theo/henning an theloun na kanonisoume kapio con to kalokeraki
ellada kai itan parapano apo xaroumenoi na ginei kati tetoio. Isos kai kati pou tha voithouse to meros pou doulevo (ITE-FORTH @ crete) mias kai
tha mporouse na xrimatodotisei kati tetoio *part of it at least* . Perimeno feedback gia to an sas
aresei i idea na ksekinisoume.
DsP
*btw ti eleino interview gia to nbsd itan afto ? o zoulas mipos theli na parei kamia @#%# apo ton torvalds?*
*pandos o theo opos panda exose omorfa ;) *

Re: OpenCon and next..

Antonios Anastasiadis
san idea akougetai fovero.
an thes pes mas kapoia pragmatakia parapanw gia to ti proetoimasies
prepei na ginoun klp
tha ithela na voithisw otan erthei i stigmi

PS. kali fasi i opencon.apo oti vlepw sta slides tis etoimazoun
diafora trela pragmatakia sto mellon

Re: OpenCon and next..

ramrunner

koita , san proti lista me idees ine afti mallon.
a) na enimerothei to user community
b) na vrethoun xorigies ( px , opos to ITE pou sas elega i kati san tin INTRACOM(an kai an emene ektos kerdoskopikon tha itan better i suppose) or smth )
    gia ta eisitiria kai tin diamoni twn developers (kai tis beers)
c) xoros gia to synedrio + hacking rooms + kamia 10ara mixanakia multi-arch ( no prob an to kanoume @ crete )
d) na feroume ton wim gia na exoume t-shirts/cds
e) na exoume orees idees gia events :) ( beers , voltoules eksoxh , wargames , cheeks , did i mention beers? ;) )

kai kalo tha itan genikos na proseksoume ton kosmo , giati oi italy pera apo 1-2 kalous oloi oi alloi itan asxetoi
*se fasi , ego linux exo , eida fos kai bika* kai afto den fanike na kanei poly kali eikona.
an einai na kanoume kati emeis , toulaxiston na to kratisoume high-level gia na goustaroume.
kai na min exoume asxetous lamers.

*== !(ask("telika to linux i to openbsd einai kalytero?"))*

PS. aksizei na deite kalitera sta slides tin douleia pou exei kanei o espie sta package tools ( to opoio osoi den katalavan
enai tora rewritten se perl ;) )

Re: OpenCon and next..

Manolis Tzanidakis
[20051115] ramrunner <[hidden email]> wrote:

> anyway , proteina sta pedia theo/henning an theloun na kanonisoume kapio con
> to kalokeraki ellada kai itan parapano apo xaroumenoi na ginei kati tetoio.

Respect !

> Perimeno feedback gia to an sas aresei i idea na ksekinisoume.

Egw eimai mesa gia otidhpote xreiastei.

btw. an yparxei endiaferon mporoume na kanoume kai Cretan *BSDUG.
Synteknoi BSDades enw9eite :)

--
Manolis Tzanidakis
[hidden email]

Re: OpenCon and next..

Antonios Anastasiadis
On 11/16/05, ramrunner <[hidden email]> wrote:

> koita , san proti lista me idees ine afti mallon.
>  a) na enimerothei to user community

openbsd user community stin ellada? yparxei tetoio pragma? kai gw pou
nomiza oti tha imaste kamia 10aria oloi ki oloi :-) ektos an den exw
parei prefa kati

pantws ego ektos aprooptou prosferomai na voithisw oso mporoun ta
xerakia mou otan erthei i wra

>  PS. aksizei na deite kalitera sta slides tin douleia pou exei kanei o espie
> sta package tools ( to opoio osoi den katalavan
>  enai tora rewritten se perl ;) )

kai einai kai poly ligos-katharos kwdikas...o misos apo to pkgsrc tou netbsd
ego entypwsiastika pantws apo ta slides tou henning...etoimazei kati
poly endiaferonta pragmatakia

Re: OpenCon and next..

Κωνσταντίνος Κουκόπουλος
On Wed 16 Nov 2005 13:43, Antonios Anastasiadis wrote:

> openbsd user community stin ellada? yparxei tetoio pragma? kai gw pou
> nomiza oti tha imaste kamia 10aria oloi ki oloi :-) ektos an den exw
> parei prefa kati

Community mporei na min uparxei, alla uparxoun xristes kai as min asxolountai
me ta koinonika themata. O ramrunner exei dikio na dinei proteraiotita stin
enimerwsi giati polus kosmos pou trexei *BSD oute exei idea oute tha lavei
idea twn aksiologon pragmatwn pou organwnei to mini-community pou exete edw.

> kai einai kai poly ligos-katharos kwdikas...o misos apo to pkgsrc tou
> netbsd ego entypwsiastika pantws apo ta slides tou henning...etoimazei kati
> poly endiaferonta pragmatakia

Makari, apo tin arxi pou asxolithika me *BSD to mono pou me enoxlouse diarkos
itan to software packaging. An kai mporei na me vrisete auti tin stigmi exw
gurisei ena mixanima mou se GNU/kFreeBSD kai na po tin stravi alitheia
aisthanomai spiti mou.

Cheers,
Kostas kouk.
--
Manipulated minds need to make an escape ...
... and the name of this song is `Swan Lake'.

Re: OpenCon and next..

ramrunner
"OpenBSD pkg_tools derived from freebsds package system"
kai tora leitourgei kai poly kalitera ;) , opote giati na min se volevei?
*oso gia to gnu , an thes na kaneis infect to userland sou me afto
to obsd den sto apagorevei ;) * <xosimo>
(arkei na kanei compile o skatokodikas tou me tis random malloc mas ;) *
 </xosimo>

*osoi exoun 3.8 na valoun cvs pkg_tools giati sto opencon vgikan patches gia to pkg_fetch kai update pou
den itan sto release*

Re: OpenCon and next..

Κωνσταντίνος Κουκόπουλος
On Wednesday 16 November 2005 14:13, ramrunner wrote:> "OpenBSD pkg_tools derived from freebsds package system"> kai tora leitourgei kai poly kalitera ;) , opote giati na min se volevei?
Γενικά είμαι λίγο προκατειλημένος υπέρ του APT αλλά σίγουρα τώρα είναι στα todo μου να ξανακοιτάξω τα pkg_tools.
> *oso gia to gnu , an thes na kaneis infect to userland sou me afto> to obsd den sto apagorevei ;) * <xosimo>> (arkei na kanei compile o skatokodikas tou me tis random malloc mas ;) *> </xosimo>
Φυσικά είναι θέμα επιλογής πάντα, όμως θα διαφωνούσα με τον όρο "infect". Με αυτή την έννοια και το userland των *BSD είναι "infected" από το GNU. Απλά τα *BSD προτιμούν για νομικοφιλοσοφικούς λόγους να τα έχουν όλα τα GNU parts στο src/gnu. Λέω νομικοφιλοσοφικούς λόγους σε αντιδιαστολή των τεχνικών λόγων.
Υπήρχε σχετικό thread στην freebsd-chat με τίτλο 'RMS says: "Use BSD, for Goodness sake!"' όπου συζητάγαν την δυνατότητα ενός FreeBSD χωρίς GNU στο base system. Απ'ότι κατάλαβα καταλήξαν ότι ήταν πράγματι μια δυνατότητα (δηλαδή από τα 30+ gnu πακέτα άντε 3 ή 4 πραγματικά να προκαλούσαν πρόβλημα) αλλά ότι δεν συντρέχαν τεχνικοί λόγοι και ότι ορισμένα πράγματα θα ήταν εφιάλτης. Και όσον αφορά τον χαρακτηρισμό "σκατοκώδικας" δεν αρνούμαι ότι υπάρχει υπερβολικά πολύς σκατοκώδικας κάτω από την gpl ούτε ισχυρίζομαι ότι οτιδήποτε ανήκει στο GNU project είναι καλογραμμένο. Όμως για μένα η λύση που ισορροπεί την λειτουργικότητα με την σταθερότητα ή αλλιώς που αυξάνει την συνιστάμενη ποιότητα βρίσκεται κάπου ανάμεσα σε GNU και BSD. Εν πάση περίπτωση, ας μην επεκταθούμε πολύ σε αυτό το ζήτημα αφού it's all about choice in the end έτσι;
Cheers,Κώστας kouk

Re: OpenCon and next..

Antonios Anastasiadis
έλεος παιδιά.Ας κρατήσουμε το επίπεδο της συζήτησης μακριά από τα flames.Γι'αυτό υπάρχει και η hellug άλλωστε :-)
Θα πρότεινα να πάμε για ένα καφεδάκι όσοι ευκαιρούμε να συζητήσουμε τοπολύ ενδιαφέρον αυτό θέμα της opencon.

Re: OpenCon and next..

Κωνσταντίνος Κουκόπουλος
On Wednesday 16 November 2005 16:53, Antonios Anastasiadis wrote:> έλεος παιδιά.Ας κρατήσουμε το επίπεδο της συζήτησης μακριά από τα> flames.Γι'αυτό υπάρχει και η hellug άλλωστε :-) Θα πρότεινα να πάμε για ένα> καφεδάκι όσοι ευκαιρούμε να συζητήσουμε τοπολύ ενδιαφέρον αυτό θέμα της> opencon.
Συμφωνώ απόλυτα (αν και δεν νομίζω ότι είχαμε πέσει στο επίπεδο flame).
Πάντος η ιδέα ενός opencon στην Αθήνα ακούγεται καταπληκτική. Τι καλύτερο από μπύρες με τον de Raadt? :-)
Cheers,Kostas kouk.