OpenBSD release party

Floor Terra

Hoi,

De nieuwe OpenBSD is weer bijna uit en het is dus ook weer tijd voor een release party. Zijn er bezwaren voor vrijdag 1 mei? Zoals altijd in de Deugniet.

Groeten,

Floor

Re: OpenBSD release party

chefren

On 4/2/09 7:01 PM, Floor Terra wrote:

> De nieuwe OpenBSD is weer bijna uit en het is dus ook weer tijd voor een
> release party. Zijn er bezwaren voor vrijdag 1 mei? Zoals altijd in de
> Deugniet.

Ik ben meer een donderdag persoon...

Donderdag 30 april, Koninginnedag, lijkt me geen optie, zou het wat mij
betreft donderdag 6 mei worden.

+++chefren

Re: OpenBSD release party

De Buurman
2009/4/2 chefren <[hidden email]>

[...]

Is een BBQ in het Vondelpark geen optie als alternatief!?

mvg,

Patryck.

Re: OpenBSD release party

Floor Terra

Een BBQ is een top idee!

On Apr 3, 2009 9:31 AM, "De Buurman" <[hidden email]> wrote:

Is een BBQ in het Vondelpark geen optie als alternatief!?

mvg,

Patryck.

Re: OpenBSD release party

Jasper Lievisse Adriaanse
On Thu, Apr 02, 2009 at 07:01:11PM +0200, Floor Terra wrote:
> [...]
>
> De nieuwe OpenBSD is weer bijna uit en het is dus ook weer tijd voor een
> release party. Zijn er bezwaren voor vrijdag 1 mei? Zoals altijd in de

ik kom zeer waarschijnlijk niet.

have fun.

--
"Intelligence should guide our actions, but in harmony with the
  texture of the situation at hand"
        -- Francisco Varela

Re: OpenBSD release party

De Buurman
Zulen ik je hier anders vanavond ff over bellen?

2009/4/3 Floor Terra <[hidden email]>

Een BBQ is een top idee!

Is een BBQ in het Vondelpark geen optie als alternatief!?

mvg,

Patryck.

Re: OpenBSD release party

Floor Terra

Ik heb met Patryck wat plannen doorgesproken. Een BBQ lijkt ons heel goed te doen als het weer meezit.

Ons idee tot nu toe:
We zoeken een gezellig park in Amsterdam waar we mogen BBQ'en. Iedereen die komt neemt wat eten en drinken mee. Patryck kan een BBQ regelen. Bij slecht weer kunnen we altijd een cafe opzoeken.

Nu nog de vraag: "wanneer?".
Als we gaan BBQ'en is het prettig als we wat vroeger kunnen beginnen. Een zaterdag zou dan ideaal zijn. Een donderdag of vrijdag zijn ook mogelijk. Ik zal een aantal data opnoemen en dan kijken we wel of we gezamelijk op een datum komen.

Zaterdag

Is een BBQ in het Vondelpark geen optie als alternatief!?

mvg,

Patryck.

Re: OpenBSD release party

Floor Terra
Sorry, Er zat nog een onvoltooide versie in mijn drafts-folder die ik
net verstuurd heb.

--
Floor Terra <[hidden email]>
www: http://brobding.mine.nu/