Quantcast

OpenBSD 5.0 release party Amsterdam

Floor Terra
Het is weer zover: 5.0 is bijna officieel. Tijd voor een borrel in Amsterdam.
Alvast een animocheck: komende donderdag (3 nov.) of de week erna (10 nov.)?

Zodra er een paar reacties binnen zijn stuur ik de "officiele" uitnodiging.

Humppa,

Floor

Re: OpenBSD 5.0 release party Amsterdam

chefren

On 31-10-11 16:46, Floor Terra wrote:
> [...]
> nov.)?
>
> Zodra er een paar reacties binnen zijn stuur ik de "officiele"

Ik kan op dit moment nog op beide data, neem aan dat 3 november weer
botst met Unix bijeenkomst...

Wie heeft er problemen met 10e?

+++chefren

Re: OpenBSD 5.0 release party Amsterdam

Otto Moerbeek
On Mon, Oct 31, 2011 at 05:04:51PM +0100, chefren wrote:

> Ik kan op dit moment nog op beide data, neem aan dat 3 november weer
> botst met Unix bijeenkomst...

OP de agenda van de nluug zie ik niets. Of was het een andere club?

> Wie heeft er problemen met 10e?
>
> +++chefren

Ik kan beide dagen. 3 november zal misschien wat kort dag zijn voor
sommigen.

        -Otto

Re: OpenBSD 5.0 release party Amsterdam

Paul de Weerd
On Mon, Oct 31, 2011 at 05:49:30PM +0100, Otto Moerbeek wrote:

| Ik kan beide dagen. 3 november zal misschien wat kort dag zijn voor
| sommigen.

Ik ben het met Otto eens.  Ik kan in principe beide dagen.  Heb wel
een voorkeur voor de 10e.

Paul 'WEiRD' de Weerd

--
                 http://www.weirdnet.nl/