Next _Thursday_ 20:00 BSD Monthly

Marten Vijn

Just a monthly reminder...

http://bsd.wifisoft.org/trac/wiki/AGENDA

Cheers Marten

--
Marten Vijn
linux 2.0.18 OpenBSD 3.6 FreeBSD 4.6
http://martenvijn.nl
http://opencommunitycamp.org
http://wifisoft.org

Re: Next _Thursday_ 20:00 BSD Monthly

Paul de Weerd
On Mon, Nov 03, 2008 at 03:07:01PM +0100, Marten Vijn wrote:

| Just a monthly reminder...

't Is een .nl lijst hier he ;)

| http://bsd.wifisoft.org/trac/wiki/AGENDA

Misschien wat onhandige timing, gezien
http://undeadly.org/cgi?action=article&sid=20081021143937

Cheers,

Paul 'WEiRD' de Weerd

--
+++++++++++>-]<.>++[<------------>-]<+.--------------.[-]
                 http://www.weirdnet.nl/

On Mon, 2008-11-03 at 15:32 +0100, Paul de Weerd wrote:

> 't Is een .nl lijst hier he ;)

> Misschien wat onhandige timing, gezien
> http://undeadly.org/cgi?action=article&sid=20081021143937

mmm dat is niet handig. ja, volgende maand beter. Schuiven is nu niet
handig want ik weet van een aantal mensen al dat ze gaan komen.

Hoewel 4-12 al onderdruk ligt vanwege Sinterklaas. Dat zal vermoedelijk
11-12 worden.

Veel plezier in Amsterdam voor de mensen die daar heen gaan :).

cheers,

Marten

Re: Next _Thursday_ 20:00 BSD Monthly

chefren

On 11/03/08 16:13, Marten Vijn wrote:

> [...]
> 11-12 worden.
>
> Veel plezier in Amsterdam voor de mensen die daar heen gaan :).

Beetje bot zo, zijn er mensen die naar allebei willen? Zo ja beetje
schuiven lijkt me.

Vergeet niet dat je in Amsterdam ook mensen voor jouw bijeenkomst kan
winnen.

+++chefren