Donation to OpenBSD

Alwin van der Velden
Hi there,

My name is Alwin from the recently launched Flugreisenvergleichen.de
(Unabhängiges Vergleichsportal) and we would like to donate to OpenBSD to
be listed at http://www.openbsd.org/donations.html.

What amount would be minimum to donate?

Looking forward to hearing from you!

Viele Gruße,
Alwin

*Flugreisenvergleichen.de*

Re: Donation to OpenBSD

Otto Moerbeek
On Thu, Aug 15, 2013 at 02:23:50PM +0200, Alwin van der Velden wrote:

> [...]
>
> My name is Alwin from the recently launched Flugreisenvergleichen.de
> (Unabh?ngiges Vergleichsportal) and we would like to donate to OpenBSD to

If you want to support OpenBSD, just donate whatever you think is
appropriate. If your *real* goal is to get on donations.html, donate
at least double the amount you originally considered the max.

        -Otto

Re: Donation to OpenBSD

Alwin van der Velden
Hallo Otto,

Ik denk dat we ook in het Nederlands kunnen mailen nu ik je naam zie ;). We
zaten initieel te denken aan 25 euro, maar kunnen ons vinden in je reactie.
Daarom willen we 50 euro doneren.

Zouden wij als volgt vermeld kunnen worden?

Anchor: FlugreisenVergleichen.de

Kun jij de donatie binnen zien komen?

Veel groeten,
Alwin

2013/8/15 Otto Moerbeek <[hidden email]>

> [...]
> appropriate. If your *real* goal is to get on donations.html, donate
> at least double the amount you originally considered the max.

Re: Donation to OpenBSD

Alex Naumov-2
please English here