7 november - borrelen vanaf 20u?

De Buurman
Uit eerdere correspondentie maakte ik op dat er plannen zijn om morgenavond, 7 november, na afloop van de nluug een (al dan niet alcoholische) consumptie te nuttigen in het centrum van Amsterdam.

Animo??

Patryck.

Re: 7 november - borrelen vanaf 20u?

Floor Terra

On Nov 6, 2007, at 1:28 PM, De Buurman wrote:

> [...]
> morgenavond, 7 november, na afloop van de nluug een (al dan niet
> alcoholische) consumptie te nuttigen in het centrum van Amsterdam.

Wat ik heb begrepen is dat Wim Vandeputte bezig was met een plan om
na de NLUUG conferentie uit eten te gaan. Daarna zou ik best nog even
langs willen komen voor een borrel. Maar erg lang kan ik niet blijven,
morgen
moet ik nog werken.

Ik zal even een mailtje sturen naar Wim om te kijken of hij al een
concreet plan heeft.

Groeten,

Floor

Re: 7 november - borrelen vanaf 20u?

toine ganzeboom
Op Di, 6 november, 2007 3:48 pm, schreef Floor Terra:

> [...]
> moet ik nog werken.
>
> Ik zal even een mailtje sturen naar Wim om te kijken of hij al een

Floor,

Weet je inmiddels meer over vanavond?

Mvg,

Toine

Re: 7 november - borrelen vanaf 20u?

Otto Moerbeek
On Wed, Nov 07, 2007 at 01:34:15PM +0100, [hidden email] wrote:

> Floor,
>
> Weet je inmiddels meer over vanavond?

Het wordt waarchijnlijk Koh-I-Noor, Rokin, vlak bij Dam. Tijd hebben
we nog niet bedacht, maar zal zo rond 19:00 worden denk ik.

Als je op de conferentie bent kom dan even langs bij de OpenBSD booth.
We willen straks reserveren en dan is het wel handig als we weten met
hoeveel we zullen zijn. Als je niet op de conferentie bent, mail dan even.

        -Otto