Quantcast

4.8 release party Amsterdam

Floor Terra

De release van OpenBSD 4.8 is maandag. De afgelopen releases hebben we de donderdag na de release altijd een release party gehouden.

Hier is mijn voorstel:
Donderdag 4 november
18:00 verzamelen bij de Deugniet om te gaan eten
20:00 terug bij de deugniet voor bier of thee.

Hopelijk ben ik niet te laat met dit voorstel.

Groeten,

Floor

Re: 4.8 release party Amsterdam

chefren
On 29-10-10 16:57, Floor Terra wrote:
> [...]
> 18:00 verzamelen bij de Deugniet om te gaan eten
> 20:00 terug bij de deugniet voor bier of thee.
>
> Hopelijk ben ik niet te laat met dit voorstel.

Genoteerd!

+++chefren

Re: 4.8 release party Amsterdam

Paul de Weerd
On Fri, Oct 29, 2010 at 04:57:18PM +0200, Floor Terra wrote:
> [...]
| Donderdag 4 november
| 18:00 verzamelen bij de Deugniet om te gaan eten
| 20:00 terug bij de deugniet voor bier of thee.

Ai, dan zit ik net in Zwisterland :(

Als 't de 4e blijft, kan ik er dus niet bij zijn.  In dat geval heel
veel plezier :)

Paul

--
                 http://www.weirdnet.nl/