4.3 release party

12

4.3 release party

Floor Terra
Hallo,

Vorige release zijn een aantal OpenBSD ontwikkelaars en gebruikers samen
gezellig een biertje gaan drinken in Amsterdam. Zijn er mensen die samen
met mij deze traditie willen voortzetten?

Foto's van vorige keer:
http://brobding.mine.nu/Brobding.mine.nu/Albums/Pages/OpenBSD_4.2.html

Groeten,

Floor

--
Floor Terra <[hidden email]>
www: http://brobding.mine.nu/

Re: 4.3 release party

chefren

On 4/17/08 11:13 PM, Floor Terra wrote:
> [...]
> gezellig een biertje gaan drinken in Amsterdam. Zijn er mensen die samen
> met mij deze traditie willen voortzetten?

Ja!

En ben ook in om van te voren wat te eten...

+++chefren

Re: 4.3 release party

Floor Terra
On Thu, 17 Apr 2008, chefren wrote:

> Ja!
>
> En ben ook in om van te voren wat te eten...
>
> +++chefren

Leuk dat je ook weer komt!
En eten vind ik ook een goed idee.

Zodra nog 2 of drie mensen interesse getoont hebben kunnen we wat mij
betreft een plaats+tijd afspreken.

Floor

--
Floor Terra <[hidden email]>
www: http://brobding.mine.nu/

Re: 4.3 release party

De Buurman
Great minds think alike, Floor! I'm in!

On Apr 17, 2008, at 11:03 PM, Floor Terra wrote:

> [...]
> gezellig een biertje gaan drinken in Amsterdam. Zijn er mensen die
> samen
> met mij deze traditie willen voortzetten?

Re: 4.3 release party

Otto Moerbeek
On Fri, Apr 18, 2008 at 12:45:49AM +0200, Floor Terra wrote:

> Leuk dat je ook weer komt!
> En eten vind ik ook een goed idee.
>
> Zodra nog 2 of drie mensen interesse getoont hebben kunnen we wat mij
> betreft een plaats+tijd afspreken.

Ik zal er ook proberen te zijn,

        -Otto

Re: 4.3 release party

Robert de Bock
Lijkt mij heel erg gezellig. Veel vakanties voor de komende tijd
gepland, dus wellicht dat ik daardoor niet zou kunnen komen, maar leuk
om jullie allemaal te ontmoeten!

Groet,

Robert de Bock.

2008/4/18 Otto Moerbeek <[hidden email]>:

> [...]
>  > En eten vind ik ook een goed idee.
>  >
>  > Zodra nog 2 of drie mensen interesse getoont hebben kunnen we wat mij

Robert de Bock
Unix/Linux/BSD articles: http://meinit.nl/

Re: 4.3 release party donderdag 1 mei?

chefren

On 4/18/08 1:43 PM, Floor Terra wrote:

> Gezellig!
>
> Donderdag 1 mei lijkt me een goede datum.

Mij ook.

> Is cafe? de Deugniet voor herhaling vatbaar?

Aardige naam en traditie, aardig wat mensen weten het al te vinden.

De Deugniet is redelijk goed te belopen vanaf Centraal Station en zo.

Als iemand een alternatief heeft of redenen om ergens anders af te
willen spreken horen we het wel.

> Chefren: Kan jij weer een leuk restaurant uitzoeken?

Het stikt er daar van, we kunnen voor De Deugniet verzamelen
(fietsenstallen) en dan doen waar we zin in hebben.

+++chefren

Re: 4.3 release party

De Buurman
Sorry, maar 1 Mei is NA koninginnedag@A'dam, en midden in een
opeenvolging-van-ADV-dagen ;)

Weekje later? Dan zijn d'r wellicht ook al wat mensen die ervaringen
hebben opgedaan met 4.3

Of ben ik de enige die verhinderd zal zijn?

On Apr 18, 2008, at 1:30 PM, Floor Terra wrote:

> [knip]

> Gezellig!
>
> Donderdag 1 mei lijkt me een goede datum.
> Is café de Deugniet voor herhaling vatbaar?
> Chefren: Kan jij weer een leuk restaurant uitzoeken?
>
> Floor
>

> --
> Floor Terra <[hidden email]>
> www: http://brobding.mine.nu/

Re: 4.3 release party

Jasper Lievisse Adriaanse
On Fri, Apr 18, 2008 at 06:23:54PM +0200, De Buurman wrote:
> [...]
> opgedaan met 4.3
>
> Of ben ik de enige die verhinderd zal zijn?
als het op 8 mei is...zal ik proberen te komen. 1 mei ben ik verhinderd.

fwiw,
jasper

--
"Intelligence should guide our actions, but in harmony with the
  texture of the situation at hand"
        -- Francisco Varela

Re: 4.3 release party

Floor Terra
On Fri, 18 Apr 2008, De Buurman wrote:

> [...]
> opgedaan met 4.3
>
> Of ben ik de enige die verhinderd zal zijn?

Ik heb geen probleem met een andere datum. 1 Mei vond ik een mooie keuze
omdat dat de 4.3 release datum is.

Zullen we de exacte datum nog een paar dagen open houden?
Dan kunnen we zien of er meer problemen zijn met de datum.

Floor

--
Floor Terra <[hidden email]>
www: http://brobding.mine.nu/

On Fri, 18 Apr 2008, chefren wrote:

> Het stikt er daar van, we kunnen voor De Deugniet verzamelen (fietsenstallen)
> en dan doen waar we zin in hebben.

Goed idee.
Ik geloof wel dat de datum lastig word voor een aantal mensen. Vind jij
het ok als we het een weekje later doen?

Floor

--
Floor Terra <[hidden email]>
www: http://brobding.mine.nu/

Re: 4.3 release party donderdag 1 mei?

Maurice Janssen-2
On Saturday, April 19, 2008 at 01:47:39 +0200, Floor Terra wrote:

>Goed idee.
>Ik geloof wel dat de datum lastig word voor een aantal mensen. Vind jij
>het ok als we het een weekje later doen?

Het lijkt me leuk om te komen, maar 1 mei is voor mij ook lastig.
8 of 9 mei is wat mij betreft prima.

groeten,
Maurice

Re: 4.3 release party donderdag 8 mei?

chefren

Heren,

Is 8 mei dan de dag als ik het zo lees?

+++chefren

On 04/21/08 17:38, Floor Terra wrote:

> Ik geloof dat we een datum (8 mei) en een plaats (Caf� de Deugniet)
> hebben. Nu nog een tijd.
>
> Hoe klinkt 19:00?
> En voor het eten kunnen we rond 17:30 verzamelen.

17:30 lijkt me wat vroeg voor mensen van elders die om 17:00 klaar zijn met
werken?

Ik meen dat we de vorige keer 18:30 en 20:00 hadden?

18:00 en 19:30 of 20:00?

Mij maakt het overigens niet uit maar ik neem aan dat mensen die toevallig
al in Amsterdam zijn geen zin hebben om onnodig te wachten dus kan me wel
wat voorstellen bij 17:30 maar ik vind het zelf wat vroeg.

+++chefren

Re: 4.3 release party donderdag 8 mei?

De Buurman
18u & 20u heeft MIJN voorkeur, maar daar hoeft niemand zich iets van
aan te trekken.. :p

On Mon, Apr 21, 2008 at 06:16:24PM +0200, chefren wrote:

> [...]
> al in Amsterdam zijn geen zin hebben om onnodig te wachten dus kan me wel
> wat voorstellen bij 17:30 maar ik vind het zelf wat vroeg.

yep, iets later bevalt mij ook beter,

        -Otto

On Mon, 21 Apr 2008, Otto Moerbeek wrote:

> yep, iets later bevalt mij ook beter,
>
> -Otto

Dan heb ik geen keus meer denk ik. :-P
Ik sluit me aan bij 18:00 en 20:00.

Floor

--
Floor Terra <[hidden email]>
www: http://brobding.mine.nu/

4.3 release party donderdag 8 mei, 18:00 eten, 20:00 in de Deugniet

chefren
Café de Deugniet Oude Brugsteeg 12, 1012 JP Amsterdam

<http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=en&q=Oudebrugsteeg+12,+Amsterdam+1012+Amsterdam,+North+Holland,+The+Netherlands&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.741684,6.097412&ie=UTF8&cd=1&geocode=0,52.375293,4.897561&t=h&z=17&iwloc=addr>

> Dan heb ik geen keus meer denk ik. :-P
> Ik sluit me aan bij 18:00 en 20:00.

Als er meer mensen een half uurtje eerder willen, meld je bij Floor zou
ik zeggen, die kunnen dan heel rustig de eetgelegenheid kiezen?

+++chefren

Herinnering 4.3 release party donderdag 8 mei, 18:00 eten, 20:00 in de Deugniet

chefren
12